Mooie verspreking

Eerder deze week gehoord, een hele mooie verspreking. ‘De grote hamvraag is nu…..’.

Te mooi om zo maar te vergeten.


Discover more from Weblog

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Unknown's avatar

Author: Hans Vermeeren

Journalist bij het Eindhovens Dagblad, Helmonder, cultuurliefhebber en muziekfanaat.

Leave a Reply

Discover more from Weblog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading