Op de voorgrond de kathedraal van Southwark in London, op de zuidoever van de Theems. En op de achtergrond het hoogste gebouw van de stad; the Shard. Het eerste gebouw dateert uit de dertiende eeuw. Het tweede gebouw – van glas en staal – is twee jaar oud. Wat een mooi en veelzeggend contrast.
Discover more from Weblog
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Mooi .. en nog veel plezier natuurlijk!