Uit de oude doos

Zo maar, even een clipje van Herman Brood uit 1979. Omdat dit liedje al een paar dagen in mijn hoofd zit. Sterk nummer, ook al is het een cover van een andere Nederlandse band, Vitesse, waar Brood ook nog een blauwe maandag in speelde.


Discover more from Weblog

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Unknown's avatar

Author: Hans Vermeeren

Journalist bij het Eindhovens Dagblad, Helmonder, cultuurliefhebber en muziekfanaat.

Leave a Reply

Discover more from Weblog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading