#nowplaying; The Gun Club

Melancholie in een van zijn mooiste vormen.

Discover more from Weblog

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Unknown's avatar

Author: Hans Vermeeren

Journalist bij het Eindhovens Dagblad, Helmonder, cultuurliefhebber en muziekfanaat.

3 thoughts on “#nowplaying; The Gun Club”

    1. Zeker, heel goed zelfs. Was een geweldig concert en een hele gezellige avond. Paar maanden later (als ik het wel heb) in de Effenaar was de band trouwens ook erg goed.

Leave a Reply

Discover more from Weblog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading