#nowplaying; The Gun Club Melancholie in een van zijn mooiste vormen. Related Discover more from Weblog Subscribe to get the latest posts sent to your email. Type your email… Subscribe Author: Hans Vermeeren Journalist bij het Eindhovens Dagblad, Helmonder, cultuurliefhebber en muziekfanaat. View all posts by Hans Vermeeren
Zeker, heel goed zelfs. Was een geweldig concert en een hele gezellige avond. Paar maanden later (als ik het wel heb) in de Effenaar was de band trouwens ook erg goed. Reply
Prachtig!
Weet je nog dat we ze gezien hebben in Doornroosje?
Zeker, heel goed zelfs. Was een geweldig concert en een hele gezellige avond. Paar maanden later (als ik het wel heb) in de Effenaar was de band trouwens ook erg goed.