Een paar weken geleden ging het op dit weblog enkele malen over de Ramones en de band van de vijfde Ramone, Marky, en het optreden van deze groep – Blitzkrieg – in de Cacaofabriek in Helmond.
Niks ten nadele van Marky en z’n band, hoor. Maar toen ik van de week deze clip voorgeschoteld kreeg op YouTube dacht ik: dit is toch echt wel heel andere koek. Wat een bijna maniakale energie, wat een dynamiek, wat een band!
Discover more from Weblog
Subscribe to get the latest posts sent to your email.