The Kids Are Alright

Het is een van mijn favoriete nummers van The Who: The Kids Are Alright, uitgebracht in 1965 en verschenen op de elpee My Generation – garagerock pur sang.

Maar de (punky) uitvoering van de eveneens Engelse pubrockband Eddie & Hot Rods uit 1976 mag er ook zijn. Staat op de elpee Teenage Depression, nog steeds een aanrader. 50 jaar later.

27 juni 2002 is de sterfdag van Who-bassist John Entwistle. Vandaar.


Discover more from Weblog

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Unknown's avatar

Author: Hans Vermeeren

Journalist bij het Eindhovens Dagblad, Helmonder, cultuurliefhebber en muziekfanaat.

Leave a Reply

Discover more from Weblog

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading